onsdag 10. februar 2010

lenge siden sist

hei nå er det lenge siden jeg har skrevet i bloggen min:-(
SØNDAG:
jeg våkner hos venninnen min:) når hun våkner går vi ned til dataen hennes, og chatter på msn:)
når jeg blir hentet og drar hjem, holder mamma på å lage glasur til kaken hun bakte i går. jeg og bror måå bare smake på den:-)mmmmmm.....nydelig.
mamma har dratt for å hente oldemor til selskapet:)mormor og farfar bruker laang tid på å komme. når alle var kommet, oldemor og oldemor, oldefar og tante, og søskenbarnet til mamma.
jeg fikk 1500kr i gave, og bror fikk 1450kr. det beste var stereo-annlegget jeg fikk av mamma og Bjørn:)
MANDAG:
syyk...jeg gikk ikke på skolen, eller på trening..
ikke så mye å skrive om den dagen..
TIRSDAG:
vi har fri fra skolen:):):):):)men vi må hente noen bøker på skolen, siden vi reiser senere i dag, og jeg var ikke på skolen i går. det tok litt tid før jeg og Sigve kom oss på skolen, og når vi kom fremm hadde vi tatt feil buss....
"filler'n"tenkte jeg...
DET KOMMER ET EGENT INNLEG FOR I DAG:):):):):):):):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar