søndag 21. februar 2010

leeeeeeenge siden nå...


jeg skriver dag for dag:
TORSDAG:jeg og bror feirer bursdagene våre.jeg får 250kr:-)derretter drar vi i akebakken og aker:)det var gøy:)
FREDAG:i dag dro vi til Revetal.der kjøpte jeg meg en vitse-bok:)leser i den og det står mange gode vitser i den:)den var på salg og kostet 89kr, men egentlig kostet den 199!!!den natten sov jeg som en STEIN!!
LØRDAG:jeg husker ikke helt hva jeg gjorde den dagen..
SØNDAG:midt på natten våkner jeg, og finner ut at jeg har vondt i magen:-(jeg kommer til pappa.vi skal reise klokka 8 i morgen.men siden jeg ligger og kaster opp, er det bare bror og stemor som drar hjem.jeg og pappa blir igjen.jeg kaster opp resten av dagen:-(
MANDAG:i dag er selføleglig pappa blitt syk;-(han kaster opp, og jeg sitter med dataen.buhuuu, jegg og pappa sitter fast her i vestfold.
TIRSDAG:i dag er vi friske:)vi kommer oss ikke hjem før klokka 24.00i natt:(blir tungt på skolen i morgen..
ONSDAG:tungt å stå opp, men jeg greide det..har trening også:)godt å se vennene mine igjen..
TORSDAG:jeg og mamma var på shopping:)det var gøy:)
FREDAG:i dag vasket jeg huset.vi hadde taco til middag:)mmmm...etter middag spilte vi cluedo.bjørn vant.som vanlig.men det var gøy:)
LØRDAG:i dag er det skolen sin bursdag:)skal synge:)men ikke solo..jeg spiste masse kaker, og drakk brus.det var veldig morsomt<3
SØNDAG:slappet av, og sett ringenes herre:) den var spennende:):):):):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar