onsdag 10. februar 2010

I DAG HAR JEG BURSDAG:-)


jeg har bursdag i dag:)

jeg er 11år nå:):)har gledet meg veldig, til jeg skulle bli 11.jeg skriver med litt spessiel skrift, siden jeg fyller år:)når jeg kom opp hadde vi fått besøk, og alle sa gratuler med dagen til meg.

jeg fikk et BLÅTT fotokamera av Hanne og pappa..jeg ble kjempeglad.....

jeg hadde ønsket meg fotokamera siden jul:):):)jeg blogget litt for en stund siden, så dere vet hva jeg har gjort<3Oline er søskenbarnet mitt og er det eneste søskenbarnet som er jente.hu er 1år og kjempegøy å leke med.vi har vert i akebakken og hadde det kjempegøy.nå har vi kommet hjem, og pappa er syk:(:(jeg fikk en klokke i bursdagsgave av late-bestemor og late-bestefar. jeg fikk en penn også:)(jeg samler på penner)

vi skal ha pølsefest snart.

vi blogges:):)


2 kommentarer:

  1. Så flott at du koser deg sammen med hele familien i Vestfold! I dag har bror bursdag, så jeg ringer dere om en stund.
    Snakkes, vennen min, gode klemmer :)
    PS: fortsatt syk :-(

    SvarSlett
  2. Endelig fikk jeg kommentert bloggen din!

    Du er virkelig ei aktiv og kreativ jente.
    Grattus med dagen som var og hils bror din det samme.

    Klemz

    SvarSlett