mandag 10. mai 2010

Turnstevne:

På Lørdag måtte jeg stå opp kl. 06.00!!! Utroooolig tidlig! vi kom til tromsdalen sånn circa 06.45, og jeg hadde dusja, spist, greid håret og kledd på meg på under en halvtime! (bilder kommer etterpå!) det tok ca. 3 timer og komme seg til Sallangen.. lang tid når du sitter alene.. men det var veldig gøy der, og jeg ble kjempegod venninne med en annen på TUIL:)når vi kom fram fikk vi en kopp og en mobilhenger. trenerne sminket oss:) og slettet håret mitt;-)
jeg kledde på meg en tunika, 2 smykker, en lys tights og en grønn skinnveske. ble kjempefin:) kommer bilder snart:) på discoteket danset jeg ganske mye, og spiste masse godis..
på søndag skulle vi danse:) vi spiste potetmos og pølse til lunsj.
- skal blogge resten etterpå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar