torsdag 6. mai 2010

Gud, jeg er så smart

Herregud jeg er smart! jeg ble igjen på skolen for å huske litt ute, siden det er så fint vær:) men når jeg ble lei gikk jeg jo. da møtte jeg en hindring. vann. det var masse! (det så IKKE slik ut! så jeg skulle se hvor dypt det var.. (jeg hadde ikke Converse skoene mine på..) jeg gikk ut på en pitteliten "øy" og gikk ut. det gikk ikke så bra. det var egentlig ikke meningen, men jeg mistet balansen og planta dermed foten godt oppi.. jeg tenkte "jaja, sånn går nå dagene." og jeg hadde jo gymposen. og den mista jo selvfølgelig begge handtakene. så jeg mått ebære det og. jeg satte det ned (inkl. sekken) og gikk inn til en veninne. men ingen var hjemme så jeg kunne ikke låne en pose. jeg fortsatt eå gå. når jeg hadde gått sånn ca. 60m fant jeg ut at jeg hadde glemt igjen EOS'EN der jeg hadde lagt fra meg tingene. så jeg la fra meg alle klærne + skoene (converse, under jakken) og sprang. når jeg var kommet ti meter ca. fant jeg ut at jeg skulle springe tilbake til sekken. jeg tenkte: "da har jeg jo en grunn til å kjøpe den nyeste eosen..(ikke det at jeg ikke har det!)" men så språng jeg fra sekken og tenkte " jeg kan jo ikke forsøple! dessuten liker jeg den jo litt!" og sprang 60'metern og hentet eosen. på veien fant jeg også:
buksa mi
longsen min (for liten)
og til slutt eosen. jeg tok av meg de klissvåte skoene, og gikk i bare sokkelesten som selvfølgelig også var våt... jeg trippen nå rundt som en annen Måke, og fikk litt vondt når jeg trødde på steiner. når jeg kom fram til sekken og hadde løpt 140 m, kunne jeg endelig gå til busstoppet. men det var jo fremdeles 10 min igjen til den gikk! ble litt paff. men som du ser overlevde jeg jo!
håper ikke (eller kanskje?) at dette skjer igjen. (men det var litt gøy å trippe i søledammer i og med at jeg var klissvåt.)

1 kommentar:

  1. Du må passe dæ så du ikkje blir syk - og være flink til å passe på tingan dine!!! Knurr....

    SvarSlett