tirsdag 27. april 2010

Mandag



Ja, i går gikk jeg på skolen:) der skulle vi skrive en stil (faglitteratur) og gjett hva jeg skal skrive om?
jeg skal skrive om Nelson Mandela! og det fant jeg på helt av meg selv!
det er KJEMPEGØY.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
TRENNGA:
Ja, trenerne hadde sagt at vi skulle trene fra 18.30-20.30! så mamma skulle hente meg klokken halv ni. men så var vi ferdig klokka åtte, så jeg måtte låne Tingvild (to av trenerne mine greier jeg aldri og holde orden på hvem som heter hva. en heter Tina og en heter Ingvild, så jeg kaller begge Tingvild.) sin mobil å ringe mamma:)
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

2 kommentarer:

  1. Hei tullejente! Nå kommer jeg snart hjem og håper du har kontroll på alt som skal være gjort :-) Blir artig å ta deg til frisøren i dag! Ses, klemmer :)

    SvarSlett