torsdag 29. april 2010

Langt innlegg!

I dag hadde jeg en skikkelig BAD HAIRDAY!
når jeg våknet hadde jeg ikke det fine slette håret jeg hadde om kvelden! det var bustete som bare det! jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre! jeg skulle jo på skolen!
og i bilen hadde jeg tatt med en kam som jeg skulle gre håret mitt med. og så satt jeg den fast i håret mitt! jeg ble skikkelig nervøs! jeg ville jo ikke se ut som en tulling på Pyrra!det tok sikkert 10 minutter å få den ut! det er lenge siden jeg har vært så stressa!
-.--.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.--
og så når vi kom fram:
jeg løp selfølgelig rett til Cubus og så der. der fant jeg briller og en lipgloss. jeg ble skikkelig gira og kjøpte begge isteden for den fine skjorta;-)
når vi var "ferdig" og skulle på Eurospar, måtte vi jo inn på blomsterbutikken og kjøpe roser til mamma:)(det var jo bare meg og Bjørn)
hun ble skikkelig glad:)
jeg pantet flasker på eurospar, og kjøpte ostepop for pengene:)
-.-.--.-.-.-.-.-.---.-.-.-.-.------.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.---.-.-.-.
Bilder(ligner ikke ostepop-posen på meg, eller?)
Nye briller:

Ostepop+ oppskriften:)



nå bare legger jeg ut bilder:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar