torsdag 28. januar 2010


oi, jeg glemte å blogge i går, så her kommer fra i går:
jeg dro på skolen, og jobbet med animasjonsfilmen. jeg spiste veldig lite, da:(
når jeg kom hjem så jeg på tv, og gjorde lekse..derreter dro jeg på treninga:)
men fikk hodepine:(


I dag:
i dag etter skolen dro jeg til byen, med Hanne:)(stemoren min)
vi hadde det veldig koselig synes jeg:)jeg så en t-skjorte(burton)som jeg likte godt:) men den kosta 399kr!!!men jeg ønsker meg den veldig;-)
vi kjøpte ting til bursdagen min, det ble grønn, gul og orange farger;-)
jeg ble kjempe-fornøyd med by-turen:)
i morgen skal vi ha filmfestival på skolen, jeg gruer meg litt, for jeg må snakke høyt!

1 kommentar:

  1. Heia vennen min!
    Har du det bra? Mamma og AG koser seg i Tallinn, men gleder meg til å se deg på mandag.
    Såååå glad i deg :-)

    SvarSlett